Doprava a platba

Expedice zboží a doručení - objednané zboží obvykle obdržíte do 48 hodin po objednání. V případě objednávky v dopoledních hodinách (standardně do 9 hodin) obvykle expedujeme ve stejný den jako jsme přijali objednávku. Expedice je závislá také na vybraném způsobu platby a aktuální vytíženosti skladů. Doprava k Vám je převážně zajištěna přepravní službou Toptrans. Doručení zboží k Vám je ve většině případů do 48 hodin od objednání. 

Nabízíme Vám tyto možnosti převzetí zboží:

  • Doprava ZDARMA – při odběru zboží nad 3 000 Kč včetně DPH Vám jej doručíme přepravní službou v rámci ČR zdarma na vlastní náklady. Zboží vám je doručeno až do domu na vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.

  • Přepravní služba Toptrans a DHL  – při zakoupení zboží v hodnotě do 3.000Kč včetně DPH je účtována částka 149 Kč včetně DPH. Zboží vám je doručeno až do domu na vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.

  • Osobní odběr České Budějovice  – zboží si můžete vyzvednout v naší prodejně na Rudolfosvké třídě 10 v Českých Budějovicích zdarma + od nás dostanete kávu na uvítanou. 

Při doručování prostřednictvím Toptrans je nutná Vaše přítomnost, nebo přítomnost pověřené osoby. Na den doručení zásilky Vás upozorníme e-mailem. V den doručení Vás bude operativně kontaktovat doručovatel Toptrans na Vámi zadaný telefonní kontakt stejně jako jste zvyklí u jiných přepravních služeb. 

Při převzetí zásilky věnujte prosím mimořádnou pozornost vnějšku balení!!! Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoliv zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Nabízíme Vám tyto možnosti plateb:

  • dobírkou - úhradu provedete až při dodání zboží 
  • Převodem na bankovní účet: 3302218359 / 0800
  • platba kartou
  • prostřednictvím služby Google Pay nebo Apple Pay
  • splátkový prodej pomocí úvěru společnosti ESSOX
×

Splátková kalkulačka ESSOX

Vytvořeno s ❤ v dílně ViVa marketingu